meeagain

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2012

Bloggen och allt nu

Av Frida Dickson - 30 oktober 2012 21:28

Jag har bloggat i snart ett år nu. Jag har haft olika bloggar på olika bloggplattfortmer, bytt blogg MÅNGA gånger, fått hate kommentarer och kommentarer som gör att man bara älskar sin blogg. Jag älskar att blogga och det har blivit att jag måste blogga nu när jag gjort det så länge. I ett helt år har jag lagt ner mycket av min tid på min blogg. Försöka få läsare, skriva inlägg, designen och mycket mera.

 

I bland så orkar man verkligen inte blogga, man vill släppa bloggen i några dagar eller så. Men det går inte. Att blogga har blivit en STOR del av mitt liv. Jag älskar att läsa bloggar, och har många förbilder inom bloggningen. 

När jag började blogga kunde jag blogga om att jag hade tråkigt, det kunde se ut som "hej. Jag ligger i soffan och kollar på tv nu. Jag är hungrig" och inläggen var överdrivet fulla av hjärtan och smileysar och hade inte ens en tanke på att lägga ut en ny bild från det jag hade gjort. NU. Jag är mycket seriösare, lite större blogg. Flera läsare för varje dag.  Min blogg växer för varje dag.

 

Nästan ALLA bloggare har haters och lovers. Jag kan slå vad om att nästan alla bloggare någon gång att fått en taskig kommentar. Och jag tror att alla har fått en snäll kommentar om att man är en bra bloggare och att man verkligen kommer att lyckas. Men om man har en blogg får man ta dom taskiga kommentarna, det finns ändå alltid lovers.

 

Min blogg. Det har blivit korta inlägg från mobilen, jag hinner helt enkelt inte starta datorn. Jag hoppas verkligen att bloggningen kommer att förändras, jag ska försöka blogga mer längre inlägg. 

 

Jag lägger upp en hel del One Direction bilder och klipp på dom, jag skriver om dom rätt mcyket också. Men jag är en DIRECTIONER och jag bloggar om det jag älskar mest. Om ni inte gillar det jag bloggar om så läs inte min blogg då.

One Direction har en jävligt stor plats i mitt hjärta och det kan INGEN ändra på. 

 

Mina drömmar. Asså jag tror att nästan ALLA tjejer som rider/älskar hästar har Nellie Berntsson som örebild inom bode bloggningen och ridningen. Min dröm är att vara lika känd som henne. Men jag vill inte VA henne, jag vill va mej själv. Jag vill ha en häst, tävla SM i hoppning vilket är mitt mål inom ridingen. Jag vill vara rik. Hon har allt. Jag har Nellie Berntsson som förebild och jag härmar henne inte. Jag stör mej bara på folk som verkligen HÄRMAR henne. Har ni ingen egan fantasi? Har ni inget EGET liv?

 

Bloggplatsen. Det är inte världens bästa bloggplattform att bli känd på. Men blogg.se laggar 24/7. På bloggplatsen blir det fulare designen än blogg.se och bloggplatsen appen är mycket bättre. Jag funderar på att byta tillbaka till blogg.se! Men jag orkar inte börja om på nytt men att försöka få nya läsare och ny design. Jag har kvar bloggplatsen ett tag till iaf sen för vi se vad som händer. Jag har nämligen beställt en design på en annan blogg på blogg.se!

 

NI gör bloggen större. Det är NI läsare som gör så att JAG vill blogga. Ni läser min blogg, kommenterar höjer statistiken. TACK ni är bäst.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida Dickson - 3 november 2012 13:51

Lol

Av Frida Dickson - 1 november 2012 20:17

.

Av Frida Dickson - 1 november 2012 20:15

Aw

Av Frida Dickson - 1 november 2012 20:14

Av Frida Dickson - 1 november 2012 20:13

Presentation


Jag som driver denna blogg heter Frida och jag är 12 år. Mitt största intresse är såklart hästar och ridning som det alltid har varit. Har ingen egen häst än, men jag rider på JRK en gång i veckan. På bloggen kan ni följa mej med hästar och sånt.

Följ mej!

Follow on Bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards