meeagain

Alla inlägg under september 2012

?

Av Frida Dickson - 30 september 2012 21:03

Sitter och kollar på tv, ska nog sova om ens stund... Skola i morn :( Fasst vu slutar tidigt så kanske åker in till stan!

Av Frida Dickson - 30 september 2012 19:13

Hej! Mamma skjussade hem mej så slapp kolla på fotbollen. Så jag gick till Alex och va med henne och Jennifer   Så kom nyss hem. Sitter och kollar på film, smsar och tråkar bara. Ska göra en "önske outfit", så den kommer dyka upp snart   


Av Frida Dickson - 30 september 2012 09:32

Drar till nån fotbollsmatch, brorsorna spelar så ska kolla. Bloggen uppdateras :D

Dagens outfit: Nåt enkelt tråkigt bara

Av Frida Dickson - 30 september 2012 07:37

Vaknade jättetidigt... Men ska upp och äta frukost nu, sen ska jag fixa med kaninerna. Ska passa på att hoppa med Kiwi nu innan det blir snö!

Av Frida Dickson - 29 september 2012 21:05

Godis ;)

Av Frida Dickson - 29 september 2012 20:21

Är hemma från Jennifer nu. Åkte till henne nästan direkt efter stallet   Vart mest datan men det va kul ändå, ska kanske va med henne i morrn igen...


Nu ska jag gå ner till kaninerna, sen sitta i soffan äta godis och kolla på tv!   


I WANT THIS!

Av Frida Dickson - 29 september 2012 19:27

JA jag och Jennifer ska träffa Nellie Berntsson 1 December på horse show! SKA BLI SKITKUL.


HART INGA BILDER MEN KILLARNA DUGER? :*

Av Frida Dickson - 29 september 2012 13:06

På väg hem från stallet! Red Flurry och det fick super bra. Jobbade mycket på galoppen och fick han i form och han gick jättefint. Mamma tig bara bilder i början så dom vart inte så jättebra :/
Hälsade såklart på Ginger också, åh vad jag saknat henne!

Flurry ?

Presentation


Jag som driver denna blogg heter Frida och jag är 12 år. Mitt största intresse är såklart hästar och ridning som det alltid har varit. Har ingen egen häst än, men jag rider på JRK en gång i veckan. På bloggen kan ni följa mej med hästar och sånt.

Följ mej!

Follow on Bloglovin

Fråga mig

4 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards